Reklamační podmínky

Zásilka nebyla doručena a přejete si ji reklamovat?

Pokud jste zjistili, že vaše zásilka nebyla řádně doručena je možné do jednoho roku od podání reklamovat dodání.

Jaké zásilky můžete reklamovat?

Reklamaci leze uplatnit pouze na Doporučené zásilky vnitrostátní a Doporučené zásilky do zahraničí. Reklamační řízení můžeme zahájit pouze na zásilky, které jste podali v aplikaci posilejteonline.cz.

Jak zásilku reklamovat?

V reportu „Mé objednávky“ vyhledejte zásilku, u které si přejete reklamovat dodání. Následně si stáhněte „Potvrzení o podání“ a toto potvrzení nám prosím odešlete přílohou e-mailu. Do předmětu e-mailu uveďte Reklamace a číslo zásilky, do textu uveďte důvod reklamace. E-mail následně odešlete na naše zákaznické oddělení – info@posilejteonline.cz.

O výsledku reklamačního řízení vás bude informovat přímo Česká pošta, s.p.. Reklamace dodání se řídí výhradně Poštovními podmínkami České pošty, s.p., kde případně naleznete i další podrobnosti týkající se reklamačního řízení. Poštovní podmínky jsou umístěny na webových stránkách České pošty, s.p..